Obsługa
posprzedażowa
Nasi pracownicy dbają o to, aby każdego dnia zapewniać usługi na najwyższym, możliwym poziomie; jak najbliższe Państwa oczekiwaniom. Kompletna obsługa klienta jest dla nas priorytetem. Dlatego tak ważnym punktem działalności NOVDOM jest fachowa pomoc posprzedażowa.
Aby usprawnić proces reklamacji, udostępniliśmy poniższy, interaktywny formularz. Serdecznie prosimy o dokładne wypełnienie wszystkich pól oraz dołączenie wymaganych dokumentów – zdecydowanie usprawni to proces rozpatrywania reklamacji.


Formularz zgłoszeniowy
Reklamację można zgłosić poprzez przesłanie do nas interaktywnego formularza (znajdującego się poniżej). Należy pamiętać, by usterki były przesyłane pojedynczo (na odrębnych formularzach) – jeżeli dotyczą różnych typów zgłoszeń. Prosimy o uważne uzupełnienie danych oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów / załączników.
Reklamacje można przesyłać do nas również pocztą tradycyjną lub e-mailem. W tym celu, prosimy o pobranie i wypełnienie poniższego formularza, a następnie wysłanie jego wypełnionego skanu na adres mailowy dop@novdom.pl lub pocztą na poniższy adres:
NOVDOM Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 15B/2
06-300 Przasnysz
(z dopiskiem DOP)
Najczęściej zadawane pytania
Chcąc ułatwić Państwu dostępność do informacji poniżej przygotowaliśmy
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
W jakim czasie mogę zgłaszać usterki w lokalu?
Okres rękojmi wynosi 5 lat od daty odbioru mieszkania.
Jaki jest czas na rozpatrzenie mojego zgłoszenia?
Czas na rozpatrzenie zasadności zgłoszenia to 14 dni kalendarzowych. O tym, czy zgłoszenie zostało uznane, informujemy mailowo lub SMSowo.
W jakim terminie moje zgłoszenie zostanie obsłużone?
Zgodnie z zapisami w umowie deweloperskiej, zobowiązujemy się do usunięcia usterek w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia, chyba, że specyfika ich usunięcia wymaga innego terminu- wtedy ustalamy go wspólnie ze Zgłaszającym.
Kto może dokonać zgłoszenia reklamacyjnego?
Zgłoszenia może dokonać właściciel lokalu lub pełnomocnik właściciela. Jeśli usterka dotyczy części wspólnych- Zgłaszającym jest Administrator osiedla.
W jaki sposób mogę zgłosić usterkę?
W pierwszej kolejności zachęcamy do zapoznania się z Instrukcją Użytkowania Mieszkania. Jeśli nie znajdą Państwo w niej rozwiązania swojego problemu, zwracamy się z prośbą o przesłanie do nas Formularza Zgłoszeniowego. Można go: – wypełnić na stronie www.serwis.novdom.pl; – pobrać ze strony www.serwis.novdom.pl, uzupełnić i skan przesłać na adres mailowy: dop@novdom.pl – pobrać ze strony www.serwis.novdom.pl, uzupełnić i wydruk przesłać na adres pocztowy: Novdom Sp. z o. o. ul. Żwirki i Wigury 15B/2, 06-300 Przasnysz (z dopiskiem DOP)
Do kogo zgłaszać usterki dotyczące części wspólnych?
O części wspólne na osiedlu dba administrator. Dokonuje przeglądów urządzeń i wyposażenia części wspólnych. To on zgłasza reklamacje do dewelopera. Usterki części wspólnych warto zgłosić bezpośrednio do administracji. Dane kontaktowe do Administratora znajdują się na tablicy informacyjnej zlokalizowanej przy wejściu do klatki schodowej.
Czy w przypadku przeróbek w mieszkaniu- tracę rękojmię?
Każda ingerencja wychodząca poza tzw. standard mieszkania opisany w prospekcie informacyjnym stanowiącym załącznik do umowy deweloperskiej wiąże się z możliwością utraty rękojmi na element, którego ingerencja dotyczy lub ma wpływ (np. przeróbki z zakresu instalacji, wyburzanie ścian).
Pliki do pobrania
Poniżej umieszczono najważniejsze pliki do pobrania w celu
udoskonalenia procesu kompleksowej obsługi posprzedażowej.